Garanție
Ceasurile Segada sunt construite încât să reziste în timp la uz normal. Daca întâmpinați probleme legate de ceasul dumneavoastră după o perioadă de timp, noi vă putem ajuta, în funcție de situația dată. Garanția noastră va fi activă 24 de luni din momentul primirii ceasului.
Garanția se aplică pentru defectele de fabricație și pentru mecanismul ceasului. Toate costurile legate de repararea ceasului pe parcursul perioadei garanției vor fi acoperite de Segada.
Ceasurile care prezintă deviații anormale legate de precizie (pierderea sau câștigul de timp) sau, în general, nepăstrarea adecvată a orei vor fi deservite în cadrul programului nostru de garanție. Garanția noastră nu acoperă „daunele externe” aduse ceasului.
Garanția legală de conformitate și garanția comercială nu acoperă producerea deficiențelor la bunuri în cadrul unor acțiuni/inacțiuni riscante precum: activități sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; păstrare; depozitare; lovire directă/indirectă; curățare, întreținere și reparare în USP neautorizate; neîndeplinirea termenilor și condițiilor prezente; expunerea bunurilor la contact cu medii distructive care le uzează prematur, precum: apă, praf, fum, abur, ploaie acidă, câmpuri electromagnetice, substanțe chimice precum: solvenți, înălbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține; plasarea mecanismelor la variații de temperatură în afara intervalului de temperatură în care acestea pot funcționa normal (5°C ÷ 40°C); setarea datei ceasului în intervalul orar 09.00 pm ÷ 02.00 a.m., interval în care este posibilă deteriorarea mecanismului; funcționarea anormală a mecanismelor/parților componente ale bunurilor în urma acțiunilor/inacțiunilor riscante mai sus menționate.
Prin astfel de acțiuni/inacțiuni riscante se pot produce deficiente funcționale și/sau structurale ale bunului, deficiente de aspect și/sau de textura, precum: abraziuni, impregnări, pori, fisuri, zgârieri, corodări, decolorări, deformări, ruperi, desprinderi, etc.
Nu poate fi interpretat că fiind defect de material: patina naturală specifică a bunurilor care conțin elemente din piele naturală sau bronz, că urmare a folosirii normale a acestor bunuri; impregnarea vopselei elementelor din piele pe alte obiecte sau invers, care nu este reversibilă; pretratarea sau curățarea elementelor de piele/textile/silicon prin care se poate modifica aspectul/textura acestora.
De asemenea, defectele cauzate de forțe externe, utilizarea necorespunzătoare a ceasului sau orice altfel de daune accidentale care apar prin scăparea sau lovirea ceasului nu vor fi acoperite de garanția noastră. Deteriorarea care apare din cauza reparației ceasului de către un terț anulează garanția.
Atenție! Ceasurile ce prezintă coronițe pe filet trebuie manevrate cu grija. Coronița trebuie să fie infiletata în mod corespunzător în orice moment pentru a împiedica pătrunderea apei în interiorul carcasei.
Reparațiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiții: fără costuri; într-un termen rezonabil și care este stabilit de comun acord intre client și Segada, în scris, fie în cadrul procesului verbal, fie în alt mod agreat de părți, luandu-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformitatii și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii, fără vreun inconvenient semnificativ pentru client.
Ceasurile sau produsele trimise spre reparație sau înlocuire vor fi trimise la adresa Segada, strada Cărămidari 17A, Galata, Iași, Iași, 700620, camera 1.
Termenele de garanție se prelungesc în cazul reparației bunului, prin consemnări scrise în contul de Utilizator, fie în cadrul procesului verbal, fie în alt mod agreat de parti, cu perioada scursă de la data reclamației scrise a clientului și până la data predării bunului către acesta în stare de funcționare normală.
Segada poate refuză să aducă la conformitate bunurile daca reparația sau înlocuirea este imposibilă sau ar impune costuri care ar fi disproporționate în comparație cu alte masuri corective disponibile, luând în considerare valoarea ceasului în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea sau gravitatea neconformitatii.
În cazul ceasurilor care prezintă un anumit grad de neconformitate, clientul are dreptul de a obține măsură corectiva a reducerii proporționale a prețului bunurilor respective, reducere echivalentă cu diminuarea valorii acestora în comparație cu valoarea pe care bunurile respective ar fi avut-o dacă n-ar fi avut acel grad de neconformitate.
În afara cazurilor legate de repararea sau înlocuirea anumitor componente pe parcursul perioadei de garanție, noi vom realiza și modificări de lungimi de brățară metalică pentru orice ceas, gratuit pentru clienții noștri. De asemenea, vom realiza schimbări de baterii pentru ceasurile quartz și meca-quartz fără a implica vreun cost din partea clientului în afara transportului ceasului către Segada. Aceste beneficii sunt valabile pe parcursul perioadei garanției.